DaliPower

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin - 31 augusti 2012 21:27

Heej!
Idag så red jag, Junice, Wilma och Tintin ut :-)
Tintin red Sunnie, jag Dali, Wilma Allis och Junice red Tina.
Vi skulle galoppera uppför en backe men Dali fick nå fnatt så hon for iväg i full galopp själv uppför backen, haha ^^
Och junice ramlade av och sunnie bockade, tok hästar!!

Förlåt för dålig bloggning... :-(

Av Elin - 28 augusti 2012 20:38

Red ju idag, hade Dali och det var dressyr.


Vi prövade skänkelvikning på långsidan och hon gick ganska bra i höger varv men i vänster varv så hade hon svårt att flytta ut bakdelen.

Hon lyssnade bra nu, red på tredelat bett i stället för hackamore och hon var verkligen pigg och framåt!   


Travade barbacka i slutet och galopperade ett tag tills min svanskota sa "NEJ TACK", har fortfarande lite ont i den! (Kan rida utan problem)


 


Av Elin - 27 augusti 2012 21:45

Tjeena! Sitter och skypar tsm med min tremänning Felicia som gästbloggade här förut   


Imorgon blir det ridning. Hoppas Dali..., Vill rida henne på bett igen så att jag känner att allt är normalt igen x)

Av Elin - 27 augusti 2012 17:04

Uppdatering på sämst. :(
Ligger i soffan och slötittar på TV, känner mig såå lat!!
Fler bilder från primieringen kommer!

Sen tycker jag att ni kan gå in och läsa här:
http://nellieberntsson.se/2012/08/26/ridsport-ponny-cup-finalen-2012/#comments

Av Elin - 26 augusti 2012 17:46

Smakprov :D Vill ni ha fler bilder, kommentera!!


 



 

Av Elin - 26 augusti 2012 10:06

Hejhej! Seg bloggning, sitter i bilen nu tsm med Wilma Anna och Mia :)
Vi ska till Rättvik med cera och celda på utställning. Byebye!!

Av Elin - 26 augusti 2012 10:06

Hejhej! Seg bloggning, sitter i bilen nu tsm med Wilma Anna och Mia :)
Vi ska till Rättvik med cera och celda på utställning. Byebye!!

Av Elin - 26 augusti 2012 10:06

Hejhej! Seg bloggning, sitter i bilen nu tsm med Wilma Anna och Mia :)
Vi ska till Rättvik med cera och celda på utställning. Byebye!!

Hej! Välkommen till min blogg!

- Dali -

Dali är ett väldigt snällt fjordhäst sto.

Hon är född 1998 och cirka 142 cm i mankhöjd.

Hon är E(pappa): Krossar 144

Hon har haft ett korsningsföl.

Dali kan bli lite sur i hanteringen men bits eller sparkas aldrig.

Hon går bra i dressyren och hoppning är roligt. Tilsammans har vi hoppar upp till 80 cm.

Vi hoppas kunna komma ut på lite pay&jump och dressyrträning för dommare osv. :)

Senaste inläggen

Kategorier

- Filmer -

Dali Hoppträning Pay&Jump Duncan

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor


Omröstning!

Vad föredrar du?
 Ponny
 Storhäst

- Gästboken -

- Bilder -

  hej     


Ovido - Quiz & Flashcards